Söndag

Godmorgon!
Jag har precis vaknat, var uppe och tog en cigg med mamma och torkade upp lite piss som Yoshi valde att släppa på en sittmadrass haha!
Nu har jag sovit ganska många timmar så idag är jag pigg! Fick dock massa samtal mitt i natten vid tre och ett par sms, ¨så jag vaknade några gånger inatt. Men idag är jag pigg igen!
Nu tänkte jag ta på mig lite kläder, mamma frågade om jag hade lust att sy till några gardiner så det tänkte jag göra nu! Allt för henne ju!
Vid fyra tror jag att det var gympa pass. Jag längtar efter att få träna igen, det känns jäkla roligt att jag känner så faktist! Det trodde jag inte.
Man är typ 100 pers och springer runt i en stor sal och gör massa roliga röreelser. Aja det ska bli kul!
Jag skriver efter jag fixat gardinerna! Kramen Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0