Tisdag-2 dagar kvar!

Ojoj jag mår inte bra typ, det gör ont i hela kroppen+att jag är sketa trött! + Inatt kunde jag knappt sova för att jag hade så jäkla ont i armen efter sprutan igår så det var jobbigt:/
Imorse han jag inte skriva något så jag skrev på väg till skolan men det publicerades tydligen inte.
Jajja jag hade bara två lektioner idag, orkade inte ha lunch en hel timme och sen ha en lektion i 40 min. förstår ej hur dom tänker menmen, så jag åkte hem!
Fett skönt att vara hemma, har slängt av mig håret och tagit bort sminket och hoppat i myskläder, skönt! :)
Idag iskolan fixk jag kontakt med en galet trevlig tjej, vi bytte nummer och ska höras så det var kul! :)
Berättade för mamma igår att jag ska skaffa nya bra kompisar och det ska jag fixa! Några man kan lita på och ha kul med istället för skiten jag haft. Haha så jag hoppas att det ska gå bra!
Jag håller på att somna så jag ska slänga mig i sängen med hundarna, kanske somna till lite.. Fårse vad som händer!
Egentrligen skulle jag träffa Sami idag, men jag vet inte om jag orkar det. SKulle egentligen träffa honom igår men då skulle jag ju vaccinera mig och handla.. Menmen fårse hur det blir, annars får jag träffa honom imorgon! :)
Hörs senare boy'sNgirl's



Kommentarer
Postat av: linnh

snygg blogg(Y)



hahah hittade en bild nyss som du bara måste se x)

hahaha http://f.playahead.se/d2/116a3edb147c4bbad0bbd4035d5abb/share/7f2a0804fad9484ca279004794d514d4.jpg kmr du ihåg?

// Linn

2009-10-20 @ 21:04:17
Postat av: Erica

hhuuhh??:P

2009-10-21 @ 07:53:09
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: linn

haha ojj x) länken bara försvann ;o

(de va iaf maria när hon hade massa blommar o ansiktet och innanför tröjan;)

2009-10-21 @ 10:47:16
Postat av: Erica

ok ehe

2009-10-21 @ 18:11:52
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0