Tisdag bitches!

Gomorgon!
Jag vaknade nyss, vart inget jobb för mig idag, så jag gick direkt och la mig igen efter att jag hade ätit frukost.
Nu ska jag fixa lite tvätt sen jäsa i sängen.
Igårkväll färgade jag ju Kajsas hår, det vart skitläckert och fick in 300 in i min skuldkassa. nu har jag bara 1360:- att betala pappa. Vad jag är skylldig mamma vet jag inte, men när pappa kommer hem idag ska jag kolla om han har något jobb till mig så jag inte bara ligger och slöar, sen skulle det ju vara askönt att få shoppa för studiebidragen någon gång också, det var ett jäkla bra tag sen!

Imorgon ska jag hem till mamma igen, jipppi!!                             
Juste, senare under dagen tänkte jag takort på mina tatueringar.. Många som tjatar på att dom vill se dom så jag lägger upp dom här istället. Skriver lite senare efter att jag städat och tvättat och lite sådär.

Nu är det bara 16dagar kvar till Thailand!


Kramen Erica.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är den äkta ?

din tatto asså :)

fett fin

2009-10-10 @ 16:13:30
Postat av: Erica

Hehe ja den är äkta, tack så mycket!! :)

2009-10-10 @ 18:44:02
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0