Torsdag, dagen innan Fredag!

Tjenixen!
HAr verkligen inte ens tänkt på att skriva något den senaste tiden, kanske ska försöka komma igång igen. Det var faktist mamma som påminde mig, tack! :)
Ja, så den senaste tiden har det hänt mycket men inget jag kan rabbla upp nu.
Nu i veckan har jag praktiserat på "Design Klippodeket" i Hötorget. I börjar sög det verkligen, jag satt bara der och glodde i tidningar, kändes ganska värdelöst.
Nu när detgått ca två veckor så börjar saker och ting rulla på!
Nu börjar jag känna mig som hemma på salongen och har jäkla kul på dagarna!  Mamma jobbar ju granne med mitt jobb typ så det blir alltid lunch med henne, oftast på Salens. Idag blev det Pannkakor, Mums!
Egentligen tänkte jag inte åka och jobba idag, har haft ont i halsen, huvudet och jäkligt hängig men jag bestämde mig för att åka dit iallafall!
Ioförsig varade det inte så länge, jag började röra mig hemmåt vid 12 tiden.
När jag kom hem så slängde jag mig på sängen och somnade, sov till fyra typ. Nu efter maten har jag bara glott på ett par filmer, ska snart gå och sussa på kudden.
Imorgon ska jag upp vid halv 9 och jobba igen, hoppas bara att jag mår bättre då, men det tror jag väl, det är ju Fredag! :)
Jajja nu ska jag tacka och bocka för mig så hörs vi imorgon när jag vaknat:) Kramen Erica.


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att du har bloggat igen <3

Älskar dig!!

2009-10-02 @ 08:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0