Yiha!

Tjenis Penis!
Nu sitter jag hemma, har precis druckit lite avslagen cola!
Idag åkte jag hem ganska tidigt ifrån jobbet, jag tog föresten med min lilla chihuahua, Yoshi.
Jag kom typ hem vid 1-2, då tog jag på mig myskläderna och satte mig vid datan..
Ikväll ska jag faktist vara hemma med mamma. Ta några öl sådär och sjunga singstar, me like! Imorgon ska jag också vara hemma eftersom att jag ska ta några öl idag. Men mamma och min bror skulle åka och shoppa imorgon typ så då kanske jag hänger på. Idag när mamma berättade det på lunchen så sa jag att jag förmodligen inte följer me för då tjatar jag bara om alla saker jag vill ha. Jag tycker att det är skitjobbigt att gå i affärer utan pengar, usch!
Nu tänkte jag fixa lite låtar in på mp3, låtarna jag har nu börjar bli lite ut tjatade, men men
jag skriver igen lite senare. Ha en toppenkväll, för det ska jag ha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0