Alla <3 Dag

Glömde helt bort att det var alla hjärtans dag.

Mamma frågade om frukost på sängen

och jag gjorde två mackor och slängde

dom på sängen typ. Sen berättade hon att det

va alla ♥ dag så fick jag ett halsband.

Nu har jag dåligt samvete! älskar dig

mest mamma och ska gottgöra dig på något sätt idag!

DU är bäst!!!

Igår -Lördag- Fick Jag skjuss hem till mamma av pappsen. Jag sov ju över där i Fredags.. Då vart det lite partajj med Mike och pappas kompisar med bad och cider. Myycket trevligt! Tack för en skön kväll:)

Igår var jag bara hemma, det var tänkt att jag skulle vara med Pablo men jag låg mest bara och sov så jag kände att det inte var någon ide att träffa någon så det blev en härlig hemmakväll istället med hundarna! :)
Och en viktig sak är att jag bara rökte 2 cigg igår. Helt otroligt, mycket bra!
http://www.enmammasdag.com/helena/wp-content/uploads/2008/02/valentin105.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0