Avstängd från playahead buhuhuh

Kollade nyss klart på Halv åtta hos mig, mitt favvorit program tror jag faktist! :)
Jajja häromdagen blev jag iallafall avstängd ifrån Playahead, där jag fåt alla mina flätkunder ifrån, FETTTT tråkigt! Man fick tydligen inte reklama och då gjorde jag det flera gånger bara för att retas så då blev jag avstängd i två veckor buuhuh :(
Får nog gå på stan med en skylt på magen och säga "BILLIGTBILLIGT RASTAFLÄTOR" som mamma sa..
Njeaa men får hoppas att jag kanske kan få mer färgkunder etc istället.. Och med jämna mellanrum lite flätkunder, det är det som är roligt, ger mest pengar, mest arbete så jag är sysselsatt hela tiden som jag älskar! jajja jag håller tummarna för att det ska gå bra! :D
Nu ska jag stänga av datan och mysa med min kudde och Kajsabajsa (hunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0