Fredag

Godmorgon alla barn!
Nu har jag ändrat headern på bloggen.. vet inte om jag vart såp nöjd menmen lite ändringar måste göras då&då! :)
Tänkte upp och käka lite frukost och sen försöka somna om om det går.. Jag blir hemma idag ifrån jobbet för att jag ändå ska iväg till läkaren i Bromma vid 2. Hinner inte få så mycket gjort på jobbet då så jag tänkte pyssla om mig själv hemma istället! :)
Ikväll blirdet förmodligen Singstar och ta några bira&cider. Jag fårse om det skulle bli ändrat. Kanske ska träffa Mike ikväll så allt kan hända! (:  Hörs senare. Nu ska jag käka frulle! :D

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra fredag!



förresten; jag har frågestund. alla som ställer en fråga blir länkade!



kram sara

2010-02-19 @ 09:54:55
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Erica

Tackar! :) Kram

2010-02-19 @ 10:57:13
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0