Lill Lördag

Godmorgon allesammans!
T banej*vlarna fungerar ju fortfarande inte så jag blir hemma idag igen *fniss* Ganska skönt ioförsig.. Idag ska jag försöka ringa eller smsa Pablo vid typ 1-2 för att vecka honom. Han ska komma hit så ska vi snacka lite bajs och ta en öl typ.. Mysspyss. Och idag SKA jag lägga in bilder på rummet och mitt halsband! Jag snackar så mycket men skiten blir ju aldrig av..
Jajja det jag och mamma köpte igår blev en vit "hårig" matta.. eller typ med trådar.. Sen 3 st tavlor med blommor med lite rosa i. +Ett lakan (ljusgrå) och två ljusrosa örngott. + en vit musmatta, hade en svart innan med den svarta tiden är förbi! ;)

Igår satte jag också upp speglarna vi köpt, jag testade emd en speciell tejp men det höll ju inte.. Så inatt har jag vaknat ibland pga speglar som hamnat i golvet. Jajja jag får komma på något annat sätt att fixa detdär på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0