Mobilen upphittad, IGEN!

Jag tappade tyvärr telefonen förra helgen men det var en ärlig liten rackare som ringe till mamma och berättade att han hittat den. Samma sak hände nu i helgen igen, och ännu en snäll rackare ringde mammsen och berätta att hon hittat mobilen. Jag har en jäkla tur och det uppskattas! :D
Nu ska jag och mammsen åka till Citygross i bromma och shoppa lite mat osv, sen vid halv fyra skulle vi möta tjejen som hittat luren vid brommaplan. Jag är SÅ jäkla glad att jag får tillbaka den igen! Nu blirdet till att sätta ett hänglåspå skiten och ha den runt halsen hela tiden!

http://msp282.photobucket.com/albums/kk273/Regina_55/smile.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0