money money money

Tjännnahej!
Såg på statistiken att några iallafall har saknat mitt bloggade. Kul! :D höhö
Kom precis hem, idag kom somsagt Ewa och pappa till jobbet och färgade&klippte sig. Jag är så dum så jag stressade sönder och fixade dit Mikaela också som skulle göra rastaflätor.. Jajja jag komn iallafall igång tillslut med hennes flätor. Så nu är halva håret klart så fixar vi resten imorgon vid 10. Måste fylla på mobilen också med musik, börjar bli lite långtråkigt med samma låter nu.
Jajja har iallafall fyllt på plånboken med 600:- och imorgon får jag in mer. Affärerna rullar på så det är roligt! :D
Nu ska jag upp och röka sen hitte på något. Ska kolla om mammsen vill på bio kanske;D See u later!
http://www.sfusualsuspects.com/wp-content/uploads/1237209760fist%20o%20cash.bmp

Kommentarer
Postat av: Sigmundsigrid

Nice site keep it up

2011-02-25 @ 08:10:14
URL: http://sigmundsigrid.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0