Mot Ikea!

Tjaaabaa Tjena!
Inte pallat skriva något förrän nu.. Igår var jag sliktigt slapp!  I Fredags var jag och Pablo hemma hos pappa i Stenhamra. Vi hade det skitatrevligt! Så vi sov också över där till på Lördagen. Jag ville hem såfort som möjligt så vi drog väl därifrån vid 11-12. Direkt när jag kom hem så slocknade jag i sängen och sov fram till 4. Pablo skulle komma lite senare på dagen men jag orkade verkligen inte så igår blev det en skön slappisdag! Gick och la mig igen vid 9 så idag är jag ganska så pigg! :D

Jajja idag har jag fått för mig att jag vill göra om mitt rum! Har precis fixat mig lite så snart bär det av mot Ikea! Mammsen och jag har tagit bort min garderob o fixat lite så vi får se vad vi ska köpa för något på Ikea :)

http://pinkfriday.blogg.se/images/2008/ikea_14341886.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0