Onsdag 21:28

Helloy!
Inte pallat skriva förrän nu. Har precis kollat klart på Halloween 11 och kommer förmodligen att sova i mammas säng! Vågar fan inte sova själv efter den haha .. Jajja får iallafall sova med alla mina älskade vovvsingar då också!
Idag har jag jobbat på bra! Blev klar med kunden idag som jag skulle fläta. Nu är plånboken inte så tomm längre, veeerry najs!
När jag kom hem vid ca 16;30 så har jag bara legat och kollat filmer och bara mått superbra!
Nu är jag sket trött så ska upp och ta en cigg sen mysa med kudden:) 
Imorgon ska jag hjälpa mamma på jobbet också, faasen vad jag är duktig! Blir imponerad på mig själv typ! + att jag vill ju inkassera lite stålers^^

Jajja gonatt med er slappgökar! Ha en trevlig natt in bed.
http://booyakasha.blogg.se/images/2009/mamma_40531463.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0