Varit duktig hela dagen!

nu har jag fasen slitit hela dagen!
Jag och mamma han också med att åka till Vällingby en snabbis. Mamma bytte en Bh jag köpte i förra veckan men jag såg häromdagen att larmet fortfarande var på så jag ville till H&M för att tabort det.
Sen fick jag ett par Leggings av mammsen och själv köpte jag en "tröjkjol" Skitläcker!
Nu är jag nästan klar med målningen i rummet, jag har tagit kort men min data på rummet har jag kopplat ur flör tillfället och det värkar inte fixa in bilderna här.
Har också ÄNTLIGEN fått mitt Namn halsband med posten som jag beställde för ca två veckor sen. Det har tagit en jäkla tid men halsbanden kommer ioförsig ifrån USA.. Jajja det är skitsnyggt iallafall! Har tagit kort på den också men ska ner och möblera om nu i mitt rum sen när datorn är på plats så kommer bilderna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0