8 Januari

Hejhej!
Jag är en riktig jäkla slappgök! Idag vaknade jag vid 15:00. Var ialf skönt med en riktigt sovmorgon för en gångsskull.. Men jag sover nog alldelles för mkt så är ganska seg än vad jag brukar vara..
Menmen idag är det Fredag. Förmodligen blir jag hemma idag.. Fårse hur det blir.
Igår var jag också bara hemma, jag och mamma åkte och storhandlade mat på Citygross en snabbis och sen käkade räkor på kvällen, mums:D
I förregår var jag med Milou hemma hos mig och drack lite.. Senare drog vi till Oskar i hässelby. Jag tog en taxi hem vid 4-5 typ på morgonen så det var nog därför jag bara slappade sönder igår!

Egentligen började skolan idag men orkade inte gå, sen visste jag inte vilken tid jg börjar så det får bli skola på Måndag istället! :)
Jajja nu sitter jag och kollar på -Du är vad du äter- Ett mycket roligt program! Men vi hörs lite senare :)
KRAM Erica.

http://www.joinsimon.se/bilder/link-love.jpg


Kommentarer
Postat av: Carina

Tur för dig att jag även älskar slapp gökar =))

2010-01-08 @ 17:35:26
Postat av: Erica

hahha :)

2010-01-08 @ 17:59:21
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0