ååhh herre!

Godmorgon!
Kvällen vart jäkligt lång med det var kul så länge det varade iallafall.
Jag och nåra killar sjöng sönder min brors öron på singstar, superkul faktist! :D
Dock försvann alla mina öl som jag tänkte jag kunde ha till nästa helg.. Menmen det är väl bara att fixa nya då.
Jag gick väl och la mig vid 5-6 typ.. Dramat som vart senare på morgonen hade man kanske kunnat skippat menmen sånt som händer i guess.

Jajja nu ska jag nog fläta lite, trycka i min några alvedoner och kolla på film med mammsen och alla hundarna!
Hoppas att ni hade en trevlig helg och drack med måtta;)
Hörs senare på dagen. KRAM Erica.
Och inga bilder är forttfsrande inte tagna.. Men jag LOVAR att imorgon blir det gjort! Måste ha nya kort på moi ju!
Tackar också att jag har en sån underbar och härlig mamma&bästavän. Vi kan verkligen ha kul tillsammans!
http://content.expressen.se/blog/56/15/27/sputnickan/images/dividers_129.png

Kommentarer
Postat av: Carina

Och jag är tacksam över att ha en sån underbar dotter/bästa vän <3

2010-01-10 @ 15:00:22
Postat av: Erica

hihi:D:D <3<3<3

2010-01-10 @ 15:27:24
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0