Måndag-skoldag tjeck!

Hejsan hoppsan!
Idag har jag avklarat förstaskoldagen. Det gick primaballerina! Var jäkla trött men jag fick sluta tidigt, 10:00 :D
Har bara en ända sak att rätta till i svenskan sen är jag helt klar med den och bara har matten kvar-Fett najs!
Det var välldigt trögt att komma iväg imorse, ville ju så gärna ligga kvar i sängen! Men jag var så duktig så jag reste på arslet och gjorde det jag loovat mamma-att gå till skolan på måndagen!

Jajja när jag kom hem vid ca 10:40 så slängde jag mig direkt i sängen och somnade tills nu.. Vaknade precis och nu är jag lite piggare! :D
Ska fläta lite tror jag sen kolla film, det bästa jag vet! :D
Hörs senare alla barn! PUSS&KRAM

Kände att jag behövde lägga in något nytt så jag snodde bilder från mamma facebook höhöxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0