Söndag, piggelin!

TJenis Penis! Har inte orkar eller tänkt på att skriva något men jag tänkte att nu är det kanske dags igen!
Senaste jag skrev var ju i Torsdag när jag, pappa och bror skulle åka till Kista för att kolla på Avatar. SATAN vilken härlig film! Man vill ju bara vara med i den! Jag satt och mådde bra hela filmen. Såg ju dock inte med 3D. Men jag kan bara tänka mig hur härligt det skulle vara att se den då! SÅ det är ett måste från min sida!
Jajja bästa filmen på länge tycker jag. Kolla på den! ;)
I Fredags var jag med Pablo, sen åkte vi vidare mot Ekerö. Ingen toppendag.. HAde kunnat haft roligare på annat håll tror jag menmen.
Igår -Lördag- Var jag hemma. Var ganska sliten efter Fredagen och mamma skulle ut så jag satt hemma i min ensamhet och kollade på några filmer. SKönt att bara ta det lugnt ibland! :)
Idag vaknade jag vid halv 2, skitskööönt att få sova så länge, det bästa jag vet! Nu har jag sovit ca 13 timmar och borde vara pigg, vilket jag är! Idag är jag piggelin och har varit duktig att städa i min "Walking clouset" Som jag kallar den, haha sen har jag röjt upp på rummet! Nu är det fint och fräscht.
Tänkte nu fläta lite.. Säger hela tiden att jag ska göra det men det är alltid så jäkla segt att komma igång!
Men nu jävlar blir det av! :) Vi hörs senare! KRAM Erica.

Kommentarer
Postat av: Mami <3

Jag tycker inte att du ska ta bort hjärtarna!

Älskar dig

2010-01-17 @ 16:27:40
Postat av: Erica

inte? :) okidok! :) <3<3 älskar dig!

2010-01-17 @ 16:31:54
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0