Goddagens!

TJänispänis! Jag orkade inte skriva igår men idag e jag igång! I Fredags blev det en hemmakväll med Pablo, Linus och lilla mammsen! VI sjöng singstar tills det pajjade sen blev det några öl.. ganska bra kväll ändå:) Men igår åkte jag till pappa i Stenhamra.. Jag ville tjäna ihop lite pengar så jag städade pappsens hus. Vet inte riktigt hur mycket jag ska få menmen jag höll igång hela dagen!
Igårkväll åkte jag hem till mamma igen, jag skulle egentligen sovit hos pappsen men det blir aldrig så typ.. Jajja gårdagen sög och jag ångrar att jag drack igår med.. Hade lika gärnat kunnat skita idet..

Idag har jag inte gjort så mkt.. Spelat lite på Spigo och fixat rummet litegrann. Snart kommer kebaben som mamma beställt så ska väll upp och röka och sen trycka i mig lite kebab ;)

(gårdagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0