Onsdag

Godmorgon!
Fasen det har redan gått halva veckan, dagarna bara rusar förbi!
Jajja igår så jobbade jag lite och fixade osv.. Idag har jag precis käkat frulle och tänkte börja jobba lite. Jag ska fixa listor. Ett ganska tråkigt jobb men jag får iallafall jobba hemma och det är ett enkelt jobb och får bra betalt av pappsen:-D

Har inte bloggat mycket men ska försöka att skriva oftare!
I det senaste inlägget skrev jag att jag ska försöka att må bättre och jag tycker attt jag är på god väg, jag ska jobba vidare på det och bara tänka allt positivt! :-)

Nu ska jag bara dricka upp min latte och sen börja jobba! :-)
KRAM

http://mariamoberg.blogg.se/images/2010/heart_108642071.gif


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag hoppas att du lyckas med försöket att må bättre och tänka på hur du lever!!!

Jag älskar dig världens bästa!!! <3 <3

2010-11-10 @ 11:11:12
Postat av: erica

ja, det ser ljust ut :-) älskar dig mest!!!

2010-11-10 @ 13:05:31
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0