Börja blogga igen! :-)

Goddagens! Nu har jag tänkt att börja blogga igen, det är ju faktist ganska kul att kunna kolla tillbaka på alla inlägg om ett par år.

Ska försöka komma på något kul att skriva om bara i varje inlägg.. Jajja det ska nog bli bra! :-)

Tänkte berätta om helgen som varit, i Fredags så åkte jag hemn till pappsen i Stenhamra. Det blev att jag hamnade på Nästgården och tog några bira, det var väll ganska kul.. Kom hem vid 3 på kvällen sen så slocknade jag som en klubbad säl.

I Lördags så började jag&pappa dagen med att jobba, vi håller på att lägga sten vid huset och efter det så åkte jag och pappa upp till Restaurangen och åt middag.
Senare på kvällen kom Nissepisse, det var grymt länge sen man såg den bruttan så det var kul! :-)

Efter det kom det några till och det blev lite partajj, natta kom hit också så det var kul! :-)

Att dricka två dagar i rad är inte så smart så jag var lite sliten igår. Det blev till att ligga i soffan hela dagen och glo på film..

Jajja idag vaknade jag vid 8 efter att pappa och john var högljudda som vanligt så jag kunde inte somna om. Men vid 10 gick jag ut och jobbade.

Aa det var väll allt för nu Jag var inne en snabbis och plåstrade om mina knän.. Fått sår för att jag står på knäna när jag lägger sten :-( , Jajja nu ska jag ut och jobba lite igen tills pappa kommer hem. Hörs senare. KRAMIS!

Bild på mig ifrån Turkiet bjuder jag på! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0